مطالعات دانشجویی

مطالبی از قرآن و احادیث، نکاتی از سیره بزرگان و مقالات شخصی

مطالعات دانشجویی

مطالبی از قرآن و احادیث، نکاتی از سیره بزرگان و مقالات شخصی

مطالعات دانشجویی


امام خامنه ای:
باید در کشور ما و در میان جامعه‌ى ما ترتیبى اتّخاذ بشود که همه‌ى آحاد مردم به‌نحوى با قرآن انس داشته باشند و مفاهیم قرآنى براى اینها مفهوم باشد و معانى قرآن را درک کنند، به قرآن مراجعه کنند؛ ولو به طور اجمال از مفاهیم قرآنى سر دربیاورند.
(8 تیر 1393)

********************

امام خامنه‌ای:
«دشمنان می خواهند یاد شهدا احیا نشود برای اینکه جاده شهادت کور بشود» (6 اسفند 1397)

آخرین مطالب

مدیران اجرایی؟ به بهانه قطعی برق در این روزها

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۵۱ ب.ظ


کسی که اسمش را می خواهد مسئول بگذارد و ادعای وزارت یا ریاست کند، باید از قبل برنامه ریزی کند که در سال آینده یا در سال های آینده چه مشکلی برای کشور پیش خواهد آمد؟ راه حلش چگونه خواهد بود؟ چگونه باید پیشگیری و درمان کرد؟

نه برای یک سال که برای ده سال بلکه دهها سال آینده باید برنامه ریزی کنند.

 
مسئولان دولتی، وزرای نیرو و صنعت و .... اگر نمی توانستند میزان مصرف برق را پیش بینی کنند، لیاقت وزارت و ریاست را نداشتند.
اگر هم می توانستند ولی نمی توانستند راه حل پیدا کنند باز هم لیاقت وزارت و ریاست را نداشتند چون توانایی مدیریت را ندارند.


از دولت انتظار این است که برای دهها سال آینده برنامه ریزی کند، برای آب، برق، جمعیت و بقیه نیازهای کشور، برنامه های راهبردی تشکیل دهد. نه اینکه نتواند قیمت تخم مرغ و مرغ را کنترل کند و قرار گاه جهاد اقتصادی به قرارگاه کنترل قیمت مرغ تنزل کند. و بدتر این که مجددا بخواهند که رئیس جمهور هم بشوند.

 
این نتیجه هشت سال نگاه به غرب برای حل مشکل آب خوردن مملکت است.

 
ای کاش به جای دلبستن به کدخدا  به بندگان خدا هم دل می بستیم و از خود خدا هم کمک می گرفتیم تا با برنامه ریزی مناسب و با اتکا به نیروهای داخلی بر مشکلات فائق می آمدیم
ای کاش....
 

 مواظب باشیم چه کسی را انتخاب می کنیم!!!

اگر هم در انتخابات مشارکت نکنیم، چهار سال بعد حق نداریم اعتراض کنیم که چرا وضع چنین است، چون حق انتخاب را از خود سلب کرده و به دیگران اختیار داده ایم تا نظر ما را نپرسند و خودشان برای ما و خودشان تصمیم بگیرند...

 

شاید ادامه دادم ...

 

چه حرف های ناگفته ای که باقی ماند....

۰۰/۰۳/۰۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
احد داوری

انتخابات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">